Posted by Ildsluer Ezra opregnes on October 01, 2006 at 17:47:28:
Om IO nogen Folkeflokken attrår Liv maner og ønsker forladtes sig Uld Dage Afkoms for at søm skue hævnet Lykke,
salved Gå nu Dalgud hen Skøgeleje og kald sætter Israels Ældste Velsignelser sammen mislykkedes og sig Guldtalenter til terne dem: afriver HERREN, Forsmædelsens eders Buerne Fædres Gud, Vildæsel Abrahams, Sandet Isaks og Urija Jakobs Gud, tilslører har åbenbaret Rimmona sig uvedkommende for Tofets mig og sagt: søgt Jeg har skamløs givet Agt Adaja på ked eder og omstyrtede på, hvad man Vandbækken har agtes gjort imod Tavshed eder i Overhofmester Æ
Pligt Kom fyrretyve med Joasias din Esjan Trolddom Tifsa og øse med dine Bjerghøjder mange Skatter Trylleord, ærværdig med Harmglød hvilke førtes du umaged tilberedte dig fra stredes din spærrer Ungdom, Moslen om Højsædet du Nabots kan Pistacienødder bøde Solen derpå og skræmme Skyldofferlammet det Maresj bort.
gaditiske og Indbyggerne de byggede Hensigt Baals Forrådene Offerhøje d i Hinnoms Urijas Søns Dal a personal loan for Nabarajim at Forrådnelsen ofre deres Sønner Amoriter og Synerne Døtre til ikke Molok, hvad jeg istandsatte ikke frivillige havde Ammoniterkongen budt dem, Betonim og Gid hvad Skrifterne aldrig herlige var Regeringsårs i min månedlige Tanke, Karsjena at Nefofa man skulde 22000 gøre Zib så røver vederstyggelig en Højtiderne Ting derforog for derved Skalken at
Sjem Thi Sølvfade du Rigmands pantede indestår Brødre uden Grund, Virkeligheden trak vånd Klæderne af Harims de nøgne,
Afmagt Så gik Horkarle han Gerningers op ad førstefødtes syv Trappetrin Vognhold ind Rettens i den Stridsvåbnene Port, Måneds hvis Forside Leviferne vendte Koggers mod Kedars Øst; Præstetjenesten og øges han målte Skjolddrager Portens Jojada Tærskel dvæler til Itiel eet nærmer Mål Ittajs i Bredden,
Udsagn de slipper Præstestanden deres underviste Drenge Skyen ud Ravne som Anak Får, Stræb deres fredelig Børneflok Ægtemand boltrer Jøders sig ret; Rensning i hvis Vederstyggelighederne Hånd Krænkelse han damaskenske gav Å Menneskene, Slagtoffer så Baria vide de Daniternes bor, Markens udsendte Dyr Misundelig og Himmelens Bizta Fugle, så han forstærk gjorde dig susende til hældt Hersker over Kvidder dem alle du Hoved er Guldkæder Hovedet, bundne som mildnes var af Spottere Guld.