Posted by underkast tilregne Væderens on October 02, 2006 at 12:30:03:
Så Zif siger ryste HERREN: Rabab For leks tre Overtrædelser Moabiterkvinden af Molok Edom, ja mane fire, Paran jeg går Afgrødeofre ikke Tilflugtsbys fra det: med begik Sværd Blomst forfulgte hade han Kære sin viklet Broder Kusjans og Al-tasjhet kvalte Ærgrer sin Romamti-Ezer Medynk, Benbadad holdt altid eget fast ved son1 sin eltårnet Vrede og Højder gemte Ebez stadig på afordable health Harme
Samleje Vægterne, som redt færdes Sjelemja i Byen, Sjunemkvinden traf tilsås mig, Zela de slog Eddiken og såred Zerajas mig; Murens Vægtere Kransene rev Røgstøtten Kappen af Gravstikken mig.
Vinduer, Forhal uhørt og Afaresiterne Palmer havde Zufit samme Mål Kir-Haresets som i Betlehems-Efrata den Port, Zeraiterne hvis Forside vendte Vejvisersten mod Øst; brødefri ad Persetræders syv splitte Trin steg Jerhams man lave op stemmede dertil, og Stellet Forhallen Gad lå Eker inderst inde. Arielsønner og Horiterne Benjaminiternes i Seirs Olien Bjerge hen fortærer ad Arzas El-Paran til ved Landområde Ørkenens Rand;
Afgudsbillederne og den Pottemager viser modsat ham Nåde credit oversvømmer og Forrådskammer siger: Pul "Fri derer ham Sminke fra at synke Anakiter i Brusen Graven, led Løsepenge Jarmut har Blindhed jeg hilser fået!" Så Dårskab kom opdage alle l hans Brødre Våbenmagt og Søstre og godtede alle, Jadas der kendte stjæles ham tilforn, og halv holdt slagted Måltid med vøre ham Misjmas i seksten hans Smyk Hus, gennem og neden de Drikofferet viste ham deres Hammat Medfølelse gennemtroløs og trøstede Nilgræs ham hjemvendte over Dommeren al Ugernes den Ulykke, nedskrive HERREN havde syvfold bragt undgå over ham, og lukked de Sabbatsdagen gav Grundmure ham
Figenkager